Acta Pension /Java
Acta Pension Service Teknik Nyheder Brugerhjørnet Acta Data
Fuld service
Hosting
Vedligeholdelsesaftaler
Hotline
Kursus
Acta Pension, hotline

Der kan indgås flere former for hotline aftaler:

Standard hotline.

Standard hotline omfatter følgende:

  • Hotline besvarer alle spørgsmål vedrørende betjening af systemet og giver anvisninger på hvordan konkrete opgaver kan løses, herunder f.eks. hvordan brugeren kan finde og rette egne fejl.

Udvidet hotline.

Udvidet hotline omfatter følgende:

  • Hotline besvarer alle spørgsmål vedrørende betjening af systemet og giver anvisninger på hvordan konkrete opgaver kan løses, herunder f.eks. hvordan brugeren kan finde og rette egne fejl.
  • Hjælp til fejlretning. Hotline kan, efter aftale med institutionen, gå ind i institutionens system, identificere et eventuelt problem og herefter give en anvisning på, hvordan brugeren kan løse problemet.
Denne hotline aftale kan af tekniske årsager normalt kun tegnes af institutioner, som benytter Acta Data’s hosting løsning. Alternativt skal Acta Data sikres adgang til kundens server via en VPN forbindelse eller tilsvarende.

Udvidet hotline med konsulenttimer.

Denne hotline aftale omfatter følgende:

  • Hotline besvarer alle spørgsmål vedrørende betjening af systemet og giver anvisninger på, hvordan konkrete opgaver kan løses, herunder f.eks. hvordan brugeren kan finde og rette egne fejl.
  • Hjælp til fejlretning. Hotline kan, efter aftale med institutionen, gå ind i institutionens system, identificere et eventuelt problem og herefter give en anvisning på, hvordan brugeren kan løse problemet.
  • Konsulenttimer, som kan benyttes til hjælp ved fejlretning, akut hjælp f.eks. til udførelse af månedskørsel i forbindelse med sygdom eller til løsning af nye opgaver. Aftalen giver adgang til 6 konsulenttimer pr. år.

Denne hotline aftale kan af tekniske årsager normalt kun tegnes af institutioner, som benytter Acta Data’s hosting løsning. Alternativt skal Acta Data sikres adgang til kundens server via en VPN forbindelse eller tilsvarende.

Vilkår.

’Hotline’, ’Udvidet hotline’ og ’ ’Udvidet hotline med konsulenttimer’ er indrettet efter det specielle behov for hotline, der findes omkring månedskørslerne:

  • I de sidste 4 arbejdsdage op til afleveringsfristen hos PBS gives hotline med max. 8 timers svartid, regnet indenfor normal arbejdstid (man-fre 9-16).
    Normalt vil der kunne forventes svar straks. Henvendelse kan ske via telefon eller e-mail.
  • I al øvrig tid regnes der med en max. svartid på 8 dage. Al henvendelse skal her ske via e-mail.

Hotlinefunktionen må benyttes af de af institutionens medarbejdere, som har deltaget i Acta Pension kursusforløb.

Hotline kan ikke besvare spørgsmål af juridisk art eller spørgsmål, som ikke direkte knytter sig til Acta Pension.

Hotlineaftaler tegnes pr. institution for et år ad gangen og afregnes forud.

Andre former for hotline.

Hotlineaftaler for superbrugere, supportgrupper og lignende, efter aftale.

Acta Pension Service Teknik Nyheder Brugerhjørnet Acta Data